هیات ده نفره کانادایی در راه تهران-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هیات ده نفره کانادایی در راه تهران

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت:هیات ده نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان حادثه سقوط هواپیما عازم ایران هستند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 10
کد خبر: ۳۳۱۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات مربوط به رسیدگی به سانحه هوایی اخیر گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های ایران و کانادا یک هیات ده نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان کانادایی حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی عازم ایران هستند.

 

او خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از هیچ کمکی برای تسهیل امور مربوط به کشور‌هایی که اتباع آن‌ها در این حادثه غم انگیز دچار حادثه شده اند دریغ نخواهد کرد و نتایج بررسی‌های فنی هم بر اساس مقررات ایکائو و با مشارکت نمایندگان اوکراین، بویینگ و با حضور متخصصین ناظر از سایر کشور‌های خسارت دیده پس از تکمیل بطور شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
چی شد برای بازگردانندن خاوری و شیخ الاسلامی و سایر دزدان و مفسدان به کشور علارغم اعلان قرمز توسط پلیس اینترپل ، دارای روابط دیپلماتیک با ما نیستن ولی برای بررسی حادثه هواپیما هستن، ...های دروغگو....
امبر خان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
این اقدام توطئه آمریکاست که برای تلافی موشک باران پایگاه عین الاسد انجام شده است. این اقدام تکرار تاکتیک رژیم اشغالگر فلسطین است که دو سال قبل در سوزیه موجب ساقط شدن هواپیمای روسیه شد. اینطور که صهیونیستها با گرفت آمار هواپیمای روسیه که آنمده بود کارشناسان روسیه را از سوریه به روسیه ببرد، در اقدامی تاکتیکی تظاهر حمله به استان لاذقیه کردند و با پرواز حساب شده توانستند یگان موشکی سوریه رابه حالت آماده باش 100درصد بکشانند و در کمترین ثانیه ها هواپیمای روسیه از باند لاذقیه پرواز کرد و یگان موشکی سوریه آن را به جای هواپیمای دشمن هدف قرار داد و ساقط کردند. روسها بعد از بررسی 48 ساعته متوجه این رکب اسرائیلی ها شدند.
تحلیل های برگزیده